Jak wykorzystać personalizowane etykiety? Kampania w centrum handlowym

personalizowane etykiety

Klienci chętnie sięgają po oryginalne produkty. Przy wykorzystaniu specjalnej drukarki z oprogramowaniem do druku etykiet, można ich mocno zaangażować w świat marki, jednocześnie zwiększając liczbę kupionych przez nich przedmiotów. Personalizowane etykiety sprawią, że Twój klient poczuje się wyjątkowo.

Różne możliwości

Bez wątpienia wykorzystanie możliwości personalizacji rzeczy oferowanych przez producentów to wyzwanie, przed którym staje niejedna agencja marketingowa czy działy kreatywne, obsługujące duże korporacje. Właściwe przygotowanie kampanii reklamowej przekłada się bowiem na budowanie świadomości marki oraz podniesienie wysokości sprzedaży. Z kolei elastyczność rozwiązania pozwala na prowadzenie takich działań, jak akcja promocyjna na terenie całego kraju z wykorzystaniem specyfiki poszczególnych regionów, np. gwary śląskiej czy języka kaszubskiego.

CZYTAJ  Etykieta dobrze zaprojektowana

Sam przygotuj personalizowane etykiety

Urządzenie drukujące w połączeniu z tabletem można wykorzystać na różne sposoby. Jednym z nich jest wcześniejsze opracowanie haseł reklamowych zgodnych z prowadzonymi działaniami reklamowymi. Hasła te wydrukować można w formie etykiety, a następnie okleić nimi produkty.  Dzięki temu – za sprawą różnorodności graficznej opakowań – będą się one znacząco wyróżniać spośród podobnego asortymentu dostępnego na półkach sklepowych, przyciągając uwagę klientów. Ofertę można na bieżąco uatrakcyjniać, wykorzystując do promocji różnego rodzaju nietypowe święta (np. Międzynarodowy Dzień Piwa i Piwowara, Światowy Dzień Musztardy, Dzień Dobrych Wiadomości, Dzień Emotikona) czy popularne imieniny.

jak personalizować etykiety

Efekt wzmocni organizacja atrakcyjnych konkursów związanych z treściami znajdującymi się na etykietach, w szczególności przy umiejętnym wykorzystaniu siły sieci społecznościowych w celu budowania dobrych relacji z marką.

Daj klientowi możliwość działania

Jeszcze ciekawszym rozwiązaniem, mocno angażującym kupujących, jest kampania reklamowa przeprowadzona w centrach handlowych i sieciach sprzedaży.

W tym przypadku hostessa pracująca na atrakcyjnie wyeksponowanej wyspie w markecie zarządza kioskiem oraz produktami oferowanymi w nim. Ma na wyposażeniu urządzenie drukujące i tablet. Klienci zainteresowani kupnem na ekranie wprowadzają własny tekst – np. swoje imię, imię męża, żony lub ulubione powiedzenie. Od razu na wizualizacji widzą, jak będzie wyglądał produkt z ich spersonalizowaną etykietą. Po akceptacji, hostessa drukuje etykietę i nakleja na opakowanie. Klienci wychodzą ze sklepu z przedmiotem codziennego użytku mogącym stanowić nietypowy prezent dla bliskiej osoby. Klient jest zadowolony, a w jego pamięci zapisuje się nasza marka – kształtuje się tym samym tak zwana „świadomość marki”.

CZYTAJ  Druk w punkt – rola pasowania kolorów

Korzyści z personalizacji

Jest ich wiele. Najważniejsza to budowanie zaangażowania konsumentów i w ten sposób związanie ich z naszym brandem. Niekonwencjonalne wydarzenie, jakim może być dobrze przemyślana i niestandardowa promocja, wywoła pozytywne emocje i szybko się rozejdzie się wśród klientów. Tym samym staną się oni wartościowym nośnikiem informacji. Wpływa to na zwiększenie ruchu i podniesienie wysokości sprzedaży spersonalizowanych produktów. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że klienci są skłonni zapłacić więcej za oryginalną rzecz, co przekłada się na wzrost zysków.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat urządzeń drukujących? Chcesz dobrać odpowiednie urządzenia do swojego biura? Skorzystaj z pomocy specjalistów i skontaktuj się z naszym doradcą handlowym.

Kamil Gamrat – kg@kserkop.pl

Ostatnio zmodyfikowane: Październik 1, 2018

Zarejestruj się już dziś w Drukarni Kserkop lub Foto Kserkop i skorzystaj z atrakcyjnego rabatu -30% na pierwsze zamówienie!