Utarło się, że biznesowe wizytówki powinny mieć stonowane barwy. Jednak nie tylko czerń i biel nadają im „biznesowego” charakteru. Wizytówki multiloft to coś więcej niż pomysł na kolorową wizytówkę, to również skuteczny sposób na wyróżnienie się z tłumu.
Kolor, który wyróżnia
W czym tkwi wyjątkowość wizytówki multiloft? Z pewnością w możliwości połączenia biznesowego charakteru produktu z wyróżniającym go kolorem. Dobrze przemyślana wizytówka powinna zwracać na siebie szczególną uwagę odbiorców. Łatwym sposobem na zaprezentowanie swoich danych kontaktowych w oryginalny sposób są właśnie wizytówki multiloft. Kolorowa przekładka wkomponowana w całość produktu nie zaburza przekazu wizytówki, a jednocześnie przykuwa uwagę kolorowym elementem, swoją sztywnością i grubością.
Czym właściwie jest multiloft?
Wizytówki multiloft są przygotowywane w specyficzny sposób. Awers i rewers produktu połączone są kolorową przekładką. Wybór wariantu przekładki spośród 14 kolorów daje nam wiele możliwości projektowych. Może ona zarówno zgrywać się kolorystycznie z zadrukiem wizytówki lub zupełnie od niego odbiegać, a tym samym stanowić element wyróżniający. Zastosowanie multiloft pozwala na subtelne przełamanie stonowanych barw wizytówek. Sama technika zdobywa coraz większe grono zwolenników. W wersji multiloft mogą być przygotowane nie tylko wizytówki, ale chociażby zaproszenia.
Wizytówki o większej wytrzymałości
Przygotowanie tego rodzaju wizytówki wymaga zastosowania min. trzech warstw podłoża (dwóch papieru oraz przekładki). Niekiedy klienci decydują się na sztywniejszą wersję składającą się aż z czterech warstw (dwóch papieru i dwóch przekładek). Dzięki temu wizytówki multiloft wyróżniają się nie tylko kolorem, ale również zwiększoną wytrzymałością. Trzy czy cztery warstwy podłoża sprawiają, że produkt jest o wiele bardziej sztywny niż tradycyjne wizytówki. W zależności od wybranego wariantu papieru, wizytówki multiloft w wersji trzywarstwowej odpowiadają w całości gramaturze 1190 g. Jak widać, są one znacznie grubsze od typowych wizytówek. Dzięki zwiększonej sztywności nie ulegają załamaniom czy zagięciom. Poza tym produkt ten nie wymaga już dodatkowych uszlachetnień, które często należy stosować w przypadku tradycyjnych wizytówek w celu zwiększenia ich trwałości. Poza tym ciekawym rozwiązaniem w przypadku wizytówek multiloft jest… nawiercenie papieru. Dzięki niemu kolorowe przekładki są widoczne na awersie wizytówki.
Produkt wart ceny?
Jedynym minusem wizytówki multiloft może być jej cena. Ze względu na konieczność zastosowania kilku warstw podłoża kolorowa wizytówka może być nawet kilka razy droższa od swojego tradycyjnego wariantu. Biorąc jednak pod uwagę większą odporność na uszkodzenia mechaniczne, jak również możliwość stworzenia wyróżniającego się produktu, koszt ten nie jest zbyt wygórowany. Co więcej, z pewnością szybko zwróci się w postaci nowych kontaktów biznesowych. Decydując się na wizytówki multiloft, należy również pamiętać o nieco dłuższym terminie realizacji zamówienia. Standardowo Twoje wizytówki multiloft zostaną przygotowane w ciągu 3 dni. Dlatego nie zamawiaj ich na ostatnią chwilę przed ważną konferencją czy branżowymi targami. Poza tym wizytówki multiloft w wersji premium warto zamówić w mniejszym nakładzie, który będzie dedykowany wyłącznie partnerom biznesowym klasy VIP. Standardowym klientom można śmiało wręczyć wizytówkę firmową wydrukowaną na tradycyjnym kredowym papierze. Takie rozwiązanie pozwoli na optymalizację kosztów wydruku wizytówek, a jednocześnie docenić najważniejszych partnerów biznesowych.
Masz pytania dotyczące drukowania? A może chcesz wydrukować niestandardowy projekt? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Magdalena Wasik – magda.wasik@kserkop.pl |
Ostatnio zmodyfikowane: 13 czerwca, 2018